Wednesday, January 21, 2009

hari yang kacau bilau

0
adoii hari nie entah kenaper jadi nyanyuk kejap... aku kehilangan kunci.. klu sebatang takpe lagi ini satu gugus (betul ker penjodoh bilangan nie) kunci umah, kunci keta, kunci opis, laci2.. adoiii satu hari aku takleh buat kejer.. dahlah kunci umah siap ader tag n0. umah.. habis semua tempat aku carik... umah, opis dalam keta siap aku call cikgu taksa anak aku tanya kot2 jatuh dalam beg budak2 tu... sampai petang... last masa balik tak puas hati aku carik lagi.. dlm keta.. bukak but keta.. korang tau mana aku jumper... kat tempat bawah tong ngv aku.. kire mmg tak nampak.. adoii nasib baiklah teragak nk carik kat bawah tu.. klu tak sampai aku gi pindah ke labuan pun belum tentu jumper.. isk..isk.. nasib baiklah.. adoii tu arr sejak2 bersalin no.2 nie peluper ya amat..

oklah aku sebenar ader kelas nie.. aku masuk kelas dulu jap2 biler2 kita sambung balik... adios..

No Response to "hari yang kacau bilau"

Post a Comment