Monday, February 1, 2010

aktiviti main pasir

1
apdet2 lagi... ha..ha.. banyak plak benda aku nk citer.. so layankan jerlah yer.. almaklum dah nk 2 tahun tak updet2 sekali datang angin meroyan nk updet.. so updet sampai muntah...

ni nk citer xtvt hari ahad.. ptg2 busan takde buat aper... ha..ha.. ayat skema tu.. padahal kat umah kain menggunung aku x lipat.. sedap2 cakap takde aper nk buat... lantaklah... anak2 aku (termasuk map pak dia sekali) dah tak senang duduk kat umah so haruslahhh di bawak keluar..

first.. . nk bawak budak budak2 main pasir..ni klu mak2 kita dulu dengar mau bertempik.. yerlah ader ke mak dia nk bawak anak main pasir.. ayat2 yg akan kedengaran " jgn bg budak2 main pasir nanti kudis" so meh aku jawab " xpe skang banyak sabun antibacteria so takde kudis" hu..hu.. ok back to our story main pasir...

anak2 aku mmg suka main pasir n aku mmg bg jer diorg berkubang kat pasir.. sbb aku dulu pun penah jd budak2 n aku mmg suka main pasir.. so ptg tu aku n hubby bawaklah anak2 aku gi pantai layangan.. dekat jer ngan umah aku ni.. klu jalan kaki 5 minitlah ikut shortcut..

sampai2 pantai anak2 aku dah tak sabar nk mulakan xtvt..

meh tgk gambar..


ni masa baru sampai.. ayah dia plak lebih2

Mama yang harus.. xpose

Rifqie ala2 manja lah konon



macam free sangat....
mmg syok gaklah duk sini sbb dekat ngan tempat tuk anak2 cumer lps gi main pasir kitaorg continue gi peace park.. sebelah pantai ni jer.. dekat gak ngan umah aku.. ok citer peace park nnt aku sambung entry lg satu erk.. adios...

1 Response to aktiviti main pasir

Tuesday, 02 February, 2010

wah..bestnye la ye...dengan laut je la kat sane....bila la auntie dpt g sane ye??leh jumpe amni n rifqie....tunggu ade duit lelebih kang ...aerissa n mamat dtg sane ye...

Post a Comment