Tuesday, February 2, 2010

peace park....

1
Ok... sambung citer ke peace park.... aku pun xleh nk citer lebih2 pasal peace park nie.. sbb aku pun tak berape nk tau.. so aper kata korang layan jer gambar ni yer.. citer2 biler aku senang aku updet.. to lynn.. aku dah rase macam kat taman DR.. ko ingat lagi tak??




Rifqie yg sibuk kejar amni...



Ada dataran besar kat sini.. puas anak2 aku berlari



Amni ngan ayah dia yg sibuk naik benda alah tu... aku takdelahhh duk bawah jer...



mari kite terbang....



dah gaya2 pg bercinta kunun2... congrats amni.. nice picture

Mehlah tgk gaya anak2 aku yg gigih mendaki "GUNUNG" ikut kata amni.. tgklah gaya anak2 beranak.. tak ingat nk balik... bapak dia pun sama tu...











oklah takde benda aku nk citer lagi tgk jerlah gaya2 anak2 n hubby aku... nanti2 lah ader idea aku citerlah...

adios...

1 Response to peace park....

Wednesday, 03 February, 2010

pandai dah amni tangkap gambar..

Post a Comment