Saturday, February 20, 2010

cuti raya cina part 1

0
hai..hai..

entry yg hampir2 basi...
cuti raya cina 4 hari.. nk buat aper???????????? klu dekat semenanjung sure aku dah balik kg.. tp takpe jgn kalut he..he.. even kat sini tempat kecik tp kita kener create jd happening...

hari sabtu..
tetiba je muncul idea nk gi picnic.. so hari jumaat lps amik budak aku terus gi supermarket beli brg2.. yerlah kata nk picnic so kener prepair makanan. esoknyer.. lps subuh aku terus start projek.. first goreng meehoon.. sambil2 tu goreng nugget.. berenti jap sarapan dulu.. n sambung buat roti john..

pagi2 aku sms ajak pn. yana.. yerlah ramai2 baru best.. amni ngan rifqie pun ader kawan.

destinasi picnic aku pantai panchur hitam.. mmg lawa pantai nie.. pasir dia mmg putih.. even panas tp tak rase sangat sbb banyak pokok.. ok kita layan gambar erk.. aku nk citer banyak pun macam takde idea plak..


Roti john dalam process.. ni versi takde sayur daging banyak... korang cariklah kat mana2 pasar malam sure tak jumper...

dah siap2 buh dalam bekas..


mee hoon n nugget


ok ready to go...


dah sampai.. ayah set up tempat.. bawak jugak khemah tp takleh tumpang pun budak2 nyer..


anak2 aku biasalah pasirlah tujuan diorg..

tengoklah cantik kan laut dia... mmg tenang sangat2



pn. yana n family.. jum makan...
tgklah anak dara pn. yana yg ralit main pasir


Rifqie yg comot


alisha lansung tak peduli org punyerlah dia "busy" main pasir

sonok gak sesekali macam nie.. lg pun tempat ni dekat ngan umah aku dalam 10 minit jer... so rileksssss lps main pasir sambung plak main kat playground kat sebelah ni.. tp gambar takde sbb aku sibuk kejar rifqie tak dan amik gambar.. oklah nnt aku sambung part 2 plak..
adiosss












No Response to "cuti raya cina part 1"

Post a Comment