Wednesday, June 23, 2010

AHMAD RIFQIE

2



salam...


rajin plak aku updet hari nie kan??? kali ni nk citer pasal hero aku yg sorang nie... Rifqie.. dia nileahh pengarang jantung aku skang nie.. bukanlah skang aku dah hirau ka amni.. ish.. tak mungkin.. tp aku cakap macam tu.. sbb dia nie lah baby aku sampai skrg..

dulu amni rase cepat besar.. yerlah masa umur dia setahun lebih dia dah buat hal dia.. layan cd... main sendiri... mmg independent.. tp si bujang aku nie.. sampai skang still manje2 ngan aku n ayah dia...

skang umur dia... setahun 10 bulan kejap jer aku rase... dalam nanggis2 dia masa kecik besar gak bujang aku nie... rifqie lg jaguh menangis.. mmg mencabar... tak yahlah aku nk citer sbb rase dah penah citer sblm nie...

rifqie skrg dah pandai cakap.. klu dulu dia just ikut kita cakap skrg dia dah boleh create ayat dia sendiri.. tp yg paling aku suka klu dia cakap "ma.. adik ma..." ayat tu dia cakap klu aku puji amni.. marah amni.. so means dia nk tau dia ok ke tak?? macam tulah pemahaman aku... dia pun dah pandai ajuk diri dia adik... puas aku ajar nama rifqie tp dia still cakap nama dia adik...

aper2lah kan... tp just aku nk cakap... sayang rifqie... oklah ader kejer skit nk buat nnt sambung.. byee

2 Response to AHMAD RIFQIE

Sunday, 06 March, 2011

akak, baby no 2 mmg mcm tu kot?hahhaa..luqman ni pon jaguh johan semer dia ler nangis begegor umah sewa.kahkahkah..sakit dador kalau nak bagi dia diam.tp dah beso sket ni baru le tau kasik bwg ker,bwk tgk mesin basuh ker..bagi telo ker..diam ler..hahaha..

akak, kalau kita jauh dari family tak kira la kuwait ke labuan ker..mmg rinduuu sgt2..huwaa...sabor2..lambat lagi buleh balik nih..hahaha

Sunday, 06 March, 2011

dado*...dador tu dah telor dador dah..ahhaha

Post a Comment