Tuesday, June 15, 2010

6 bulan sudah...

0



assalammualaikum.. lama tul tak jenguk umah aku ni kan.. reason?????????? bukan BZ pun cumer skang ni aku terlebih aktif kat Fb... tu yg hampir2 terluper nk updet blog.. Sonok ngan Fb sbb skang ni aku dah jumper balik kawan2 dari aku sekolah rendah sampai lah masa aku belajar kat poli.. ader yg dah 15 tahun tak jumper... mmg best.. so dah jumper ramai2 ni sure nk reunion.. bab ni yg aku sedih sbb korang paham2 lah aku ni jauh diperantauan... balik kg pun maybe hujung tahun nie.. takkan aku nk suh diorg ikut jadual aku plak kan?? takpelahh nnt2 lah kawan2 yer..

ok stopppp... sebelum lari dari tajuk... diam
2 tak diam dah 6 bulan aku satu family duk labuan.. eermmmmm... kejap jer kan.. dalam 6 bulan... ni sekali jer penah balik kg.... oklah kan... nk balik selalu2 korang paham2 lah $$$$$$$$$$ so duk jerlah diam2kat sini...

Feling duk sini.. biasalah awal2 mmg lah ingat nk balik kg tp jujur aku cakap aku suka duk sini.. wpun kurang2 lah hiburan kan... hiburan dari persepsi aku... bukanlah kelab malam ker aper giler aper aku nk gi kelab malam.. hiburan persepsi aku aper lagi tempat sopinglahhh.. hu..hu... tp serius aku suka sini sbb senang aku nk bawak anak2 jalan2.. sbb umah aku dekat ngan pantai.. dekat ngan padang permainan.. nk gi McD pun dekat.. nk gi KFC.. PIzza.. rase oklah sangat banding masa aku duk melaka dulu.. tp sure korang katakan selama mana lah aku nk ngadap pantai ngan benda2 ni lama2 aku busan gak... it's up to you.. bg aku kita kenerlah pandai create kan suasana happy tuk jd tak busan.. kadang2 duk umah pun leh create aktiviti yg best2 macam buat makan2.. layan ps2 ngan anak2.. layan anak aku main barbie.. husband aku plak layan main kete control dia.. macam2 lah so depends.. ngan kitalah kan...

Bercuti.. duk sini 3-4 bulan sekali bolehlah nk bercuti.. nk gi KK ker.. yg bestnyer.. klu balik kg sekali lah ngan bercuti... hu..hu..

Tp selalu klu cuti sabtu n ahad aktiviti wajib.. sehari pagi2 mesti bawak budak2 makan pagi kat luar.. klu tak pg kapal beli lauk lambatlah aku kuar minum klu tak kul 6.30 dah kuar gi kapal n terus gi minum.. wpun aku n hubby mmg hari2 minum sama tp sajerlah nk spent masa ngan budak2 ni.. kan tp klu amni skang ni mmg hari2 ikut aku gi minum sebelum gi tadika.. so demand... sian rifqie lah kan.. so dah tetap tiap hari sabtu @ ahad mmg kitaorg kuar gi minum..

adoii melalut lak aku bercerita.. oklah aku rase takat nie jer kot... gambar...takde kat atas tu jerlah korang layan gambar anak2 aku tu... ok nnt senang2 aku create n3 baru...

adiosss

No Response to "6 bulan sudah..."

Post a Comment