Monday, June 21, 2010

selamat hari bapa..

0
assalammualaikum...

first aku nk wish selamat hari bapa xspecially tu my hubby, tuk ayah aku kat kampung... n tuk my FIL....

so semalam buatlah majlis ringkas tuk my hubby.. pagi2 tu mcm biasalah gi minum.. n lps tu terus gi Utama Jaya beli susu budak2 ni n brg2 skit... balik singgah beli ayam.. teruslah aku prepair masak nasi ayam...

first time aku buat nasi ayam guna resepi ni.. nnt jap lagi aku baut satu n3 tuk resepi nie erk...

so nilah hasil nasi ayam aku... bukan nk puji diri sendiri tp komen my hubby... SEDAP... thanks yer yang... nnt leh buat lagi...

nasi ayam tanpa salad.. he..he.. sama macam kes nasi lemak aku.. sbb takde saper pun yg suka makan sayur.. gambar sup aku luper nk snap... dalam periuk lagi..


ayam...

ok selesai tgh hari.. ni citer ptg plak.. ptg tu hubby aku ader game bola kat ILP, aku spt biasa kul 3 startlah tido.. sedar2 hubby aku dah nk siap2 gi main bola.. so lps jer hubby gi main bola aku siap2 solat teruslah siap2 nk buat kek coklat.. kat umah aku ni mmg kek coklat jer yg laku.. klu aku cakap kat hubby nk buat kek lain.. muka macam tak redha jer.... sbb hubby n anak2 aku mmg peminat coklat.. elok sangatlah duk kat labuan nie coklat murah. ok b'baliK citer tadi dalam masa 1 jam setengah gigihlah aku menyiapkan kek sorang2 he..he.. amni nk tolong tp paham2 lah so aku just mintak tolong dia amikkan telur jer.. itupun dia dah xcited.. pukul 6 kek aku siap dibakar.. sejukkan sekejap buh toping terus masuk peti ais.. baru kejap masuk peti ais hubby dah call kata nk balik dah... perghhh nasib baik sempat... bg tau amni punyerlah dia xcited.. siap dia plan.. "nnt ayah balik kita semua diam tau.. nnt ayah bukak pintu mama ikut kakak kata kejutan... " ha..ha.. anak aku ini semua pengaruh citer kartun dia lah nie....
mmg betul selalu dia nampak keta ayah dia sampai dia dah sibuk nk bukak pintu kali ni dia diam jer.. biler ayah dia bukak pintu terus dia jerit kejutan... terharu plak aku anak aku dah pandai hargai ayah dia...
oklah kita layan gambar2 dulu...


tgklah muka amni yg sungguh xcited.. anak bujang aku pun sama jd tukang sibuk gak...

kek yg comot.... tp sedap.. he..he..


kek yg dah dimakan wpun tak sempat disejukkan dalam peti ais..

lastly to my hubby...

WE LOVE YOU SO MUCH...


No Response to "selamat hari bapa.."

Post a Comment